Program WWW20 (2024) Zgłoś warsztaty!
Aktualnie trwają zgłoszenia warsztatów. Poniższy program będzie się jeszcze zmieniał.
Chciałbyś zobaczyć jak wyglądają rozumowania matematyczne i przekonać się, czy jest to dla Ciebie?
Kategorie:
matematyka
Blimp
Kategorie:
fizyka
techniczne
informatyka
Kategorie:
matematyka
Czyli o co chodzi z tym całym "P = NP" i nie tylko.
Kategorie:
informatyka teoretyczna
Kategorie:
informatyka
czyli optyka na co dzień
Kategorie:
fizyka
Czyli co ma piernik do wiatraka a.k.a. jak z algebry wnioskować o topologii i geometrii.
Kategorie:
matematyka
Fundamenty fizyki
Fundamenty fizyki, czyli opowieść o tym jak Jak meksykańskie sombrero uratowało fizykę.
Kategorie:
fizyka
Jak całki liczyć, żeby się nie przeliczyć?
Czyli szokujące, ale w 99,(9)% legalne metody na sumowanie małych kawałeczków szalonych funkcji bez użycia WolframAlpha
Kategorie:
matematyka
Warsztaty z podstaw zarządzania projektami oraz pozyskiwania na nie funduszy.
Kategorie:
inne
Użytkowa kosmetologia i multispektralne badania skóry
Kategorie:
inne
biologia
Czyli jak nie stracić okazji by uprościć sobie codzienne życie.
Kategorie:
informatyka
Kiedy iść do lekarza? A kiedy jednak nie?
Kategorie:
inne
biologia
Krzywe Eliptyczne
Kategorie:
matematyka
Naucz się robić amigurumi! To niezawodny sposób na miłe spędzenie czasu i tanie prezenty dla znajomych ;)
Kategorie:
inne
Jeden ciąg, wiele interpretacji... Co wspólnego ma podział wielokąta na trójkąty z drzewami binarnymi?
Kategorie:
matematyka
Będziemy robić proste rzeźby ze specialnej masy :)
Kategorie:
inne
Najprostszy język programowania
Kategorie:
informatyka
*neuron activated*
Kategorie:
biologia
matematyka
informatyka
Nieobliczalne, nieobliczeniowe zadania z fizyki
Kategorie:
fizyka
matematyka
Czyli jak zbudować most
Kategorie:
techniczne
fizyka
Odkryj Elektron
Kategorie:
techniczne
fizyka
Podstawy fizyki współczesnej dla niefizyków
Kategorie:
fizyka
Pograjmy razem w brydża!
Kategorie:
inne
"...z nieskończonością nie da się wygrać pojedynku na spojrzenia. Nieważne, jak długo wytrwasz, ona dopiero się rozkręca." ~ Brandon Mull
Kategorie:
matematyka
Nauczymy się masakrować bugi przy użyciu faktów i logiki
Kategorie:
informatyka teoretyczna
Czyli jak NIE odróżnić kubka od donuta, dlaczego alfabet ma trzy litery i czemu kwadrat tak naprawdę jest kulą
Kategorie:
matematyka
Co się stanie gdy zaczniemy traktować dowody i teorie jak obiekty matematyczne?
Kategorie:
matematyka
UX/UI Design czyli jak robić aplikacje i strony
Kategorie:
informatyka
Warsztaty z ręcznego wywoływania filmów analogowych bez ciemni
Kategorie:
inne
techniczne
fizyka